مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 06:562020-05-10بين الملل

روایت روزنامه نگار ایرانی| ماجرای هدیه قرآن به فضانورد روس عازم فضا!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیروس برزو در برنامه تلویزیونی اتفاق با اشاره به اینکه من چند ماه بعد از کودتا به روسیه سفر کردم، گفت: - روایت روزنامه نگار ایرانی ماجرای هدیه قرآن به فضانورد روس عازم فضا! سیروس برزو روزنامه نگار برجسته فضایی با حضور در دهمین قسمت از برنامه اتفاق شبکه سه سیما به بیان مشاهدات و تجربیات خود از زندگی در روسیه و چگونگی فرستادن قرآن به فضا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سیروس برزو در برنامه تلویزیونی اتفاق با اشاره به اینکه من چند ماه بعد از کودتا به روسیه سفر کردم، گفت: در آن زمان مردم هنوز از قالب حکومت کمونیستی بیرون نیامده بودند، در دوران شوروی یک نکته اساسی که در کره شمالی هم مشابه آن را می بینیم وجود داشت و آن اینکه مردم علی رغم اینکه از رفاه کامل برخوردار نبودند، از جهان بیرونی هم خبر ندارند و فکر می کنند خیلی خوشبخت هستند و در حقیقت خوشبختی مصنوعی دارند.

وی ادامه داد: این موضوع از یک نظر بد است، چون حق هر انسانی است که زندگی طبیعی داشته باشد، اما از یک نظر هم خوب بود که توقع بالایی نداشتند و از همان حداقل راضی بودند، چون هنوز غرب نماد های زندگی غربی را به آن ها نشان نداده بود، در روستا ها این رضایت خیلی بیشتر و در شهر های بزرگ به واسطه آشنایی بیشتر با زندگی غربی کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت روزنامه نگار ایرانی| ماجرای هدیه قرآن به فضانورد روس عازم فضا!

روایت روزنامه نگار ایرانی| ماجرای هدیه قرآن به فضانورد روس عازم فضا!